Peste la cuptor cu sofran / Baked fish with saffron

Amintiri din Bucătărie

Sunt un mare fan peste. Imi place si cumparat in stare congelata dar si proaspat. In concediul de anul acesta am fost cu gasca de prieteni in Delta Dunarii. Un loc absolut minunat si unic pe care nu ai cum sa il uiti si pe care merita sa il revizitezi cat poti de des. In ziua cand ne-am plimbat cu barca pe canalele Dunarii am fost si la un restaurant mic si am incercat un crap la cuptor cu legume, si mamaliguta calda. Divin, mai mult nu are rost sa spun.

Zilele trecute am avut musafiri niste prieteni dragi si m-am gandit sa le pregatesc si un fel principal in afara de aperitiv si desert. Si pt ca tocmai ce cumparasem sofran de la magazin, le-am facut un macrou la cuptor cu legume si asezonat cu piper multicolor si sofran.

Am folosit cam:

  • 3 pesti de marime potrivita
  • 2 cartofi

Vezi articol original 564 de cuvinte mai mult

About magazinpescuit

Magazin online cu articole pentru pescuit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

